30/11/2020

Pätkis crunchy

 



Mä olin pienempänä tosi kova Pätkis-fani, ja tavallaan vieläkin oon. Toisaalta Fazerin Pätkis-tuotteet on tosi usein ollu joko aivan mahtavia, tai sitten aika isoja pettymyksiä. Suklaalevy oli ihan okei, kun taas munkit on taivaallisia, varmaan yksiä mun suosikki Fazer-herkuista pitkään aikaan. Ehkä kirjotan niistäkin jos taas tulee ostettua! Mut tällä kertaa testissä tää patukka, koska pidän vähän breikkiä isommista herkutteluista mun hampaiden hyväks.


Ainesosat: sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, täysmaitojauhe, glukoosisiirappi, riisijauho, rypsiöljy, herajauhe (maidosta), rasvaton maitojauhe, maitorasva, emulgointiaine (soijalesitiini), mallasuute (ohrasta), suola, aromit (mm. luontainen piparminttu), kasvirasva (palmu, shea), vähärasvainen kaakaojauhe, kirnumaitojauhe.Saattaa sisältää pähkinää, mantelia, ja muuta gluteiinia sisältävää viljaa. Maitosuklaassa vähintään 30% kaakaota.

Hinta: 1,25€

Koko: 55g

Maku: Maistuu yllättävän paljon ihan tavalliselta Pätkikseltä! Sisus oli Pätkistä, ulkokuori jotain muuta suklaata, jossa oli noita riisimuroja. Ite maultaan ei tuonu hirveesti mitään uutta pöytään, mut patukan muoto ja erilainen koostumus oli ihan virkistäviä.


Ehkä eniten olin huolissani siitä, että samalla tavalla kun Pätkis-levyssä, alkuperäsen suklaatryffelin koostumus olis ihan erilainen, eikä siks enää oikeen muistuttais Pätkistä. Väärässähän mä olin! Koko patukka tuntu melkein siltä, kun ois otettu iso pötkö Pätkistä, ja laitettu vaan ympärille erilaista suklaata ja riisimuroja (mun mielestä ei yhtään huono asia! Kun kerran Pätkistä mainostetaan, niin hyvähän se on jos sitä saa). Oon tosi suuri minttusuklaan ystävä, niinku ehkä blogin taustaväristä voi päätellä (noi valkoset karkkikuviot muuten piirsin ite!). Tosi hyvää oli, ja koko just sopiva pieneks jälkiruuaks, tosin hinta ehkä aaaaaavistuksen liikaa siihen verrattuna, mut tässä vaiheessa varmaan vaan yritän keksiä jotain arvosteltavaa :D 

Ei siis mitään maata mullistavaa, mut hyvää! Aina ei muuta karkilta vaadita. Suklaan kanssa on aika vaikee mennä tosi pieleen.


Arvosana: 4/5, suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fazer crunchy caramel & nougat

  Tänään testissä on taas toinen Fazerin melko uusista patukoista, joita itse en oo vielä tätä ennen ehtinyt maistella. Tässäpä pieni salais...