24/11/2020

Mrs Tilly's Sea Salt Scottish Fudge

Kuten jo edellisessä postauksessa mainitsin, niin välillä tulee kokeiltua vähän kalliimpia tai erikoisempia herkkuja. Piparkakkusuklaata arvostellessa myös mainitsin, että yks mun vakituisista jouluherkuista on fudge. No, oisin melkein mennyt ostamaan sitä yhdeltä kivan näköseltä kojulta keskustasta, mut sitten sen myyjä yritti tosi aggressiivisesti saada mua ostamaan, ja vähän tuli semmonen olo että jaa, en ehkä tänään fiilaa tämmöstä sosiaalista painetta. 
Aattelin että ehkä Food market Herkusta vois löytää kans fudgea, ja oikeessahan mä olin! Pitää kyllä sanoa että vaikka se ite kauppa on tosi kivan näkönen ja miellyttävä, niin ei oo ikinä tainnu olla yhtä out of place-olo. Tuntu siltä niinkun millä tahansa hetkellä joku nenänvarttaan pitkin mua kattova vartija tulis mun luo, sanois "Senkin rahvas!" ja heittäis mut sieltä ulos.

Jaaha, tämmöstä jaarittelua tällä kertaa. Nyt itse asiaan!

Tuotesisältö: Sokeri, makeutettu maitotiiviste, voi, glukoosisiirappi, golden sokerisiirappi, merisuola 1%, kosteudensäilyttäjä (E422). Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää.

Hinta: Nyt täytyy myöntää etten muista, eikä netistä suoraan löydy. Saman brandin original fudge samassa koossa on 2,75€, joten oletan tän olevan hyvin samaa luokkaa.

Koko: 150g

Maku: Yhtä makeeta kun tuoksukin! Merisuola tasapainottaa sitä ihanasti, muuten tää saattais olla mulle vähän liikaa. Koostumus myös ihanan pehmeä, mutta ei sitkeä. Tulee vähän mieleen ne semmoset lehmätoffeet, mutta paljon parempaa!


Huhhuh, tais löytyä uus suosikki! Aivan mahtavan makusta. Paljon rasvaa ja sokeriahan näissä on, mutta eipä se silloin tällöin niin haittaa. Hintakaan ei paha verrattuna laatuun. Tätä ei varmaan saa ihan joka kaupasta, mikä nyt on vähän harmi.


Arvosana: 5/5, suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fazer crunchy caramel & nougat

  Tänään testissä on taas toinen Fazerin melko uusista patukoista, joita itse en oo vielä tätä ennen ehtinyt maistella. Tässäpä pieni salais...